ایمانی: در دولت نهم موسیقی رونق خوبی یافت

خبرگزاری فارس: ایمانی معاون هنری وزیر ارشاد گفت: من در آخرین سال فعالیت دولت نهم اعلام می‌کنم که در همه زمینه‌های هنری رونق خوبی داشتیم و برنامه‌های هدفمندی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، در ویژه برنامه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر که شب گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایمانی معاون هنری وزیر ارشاد و تنی چند از مسئولین در تالار وحدت برگزار شد، ایمانی گفت: در آخرین سال فعالیت دولت نهم باید اعلام کنم که در همه زمینه‌های هنری رونق خوبی داشتیم و برنامه‌های هدفمندی دیده می‌شود که با کمک دولت نهم جامعه موسیقی کشور این توفیق را داشت با پرهیز از افراط و تفریط های معمول، موسیقی را به عنوان یک هنر فاخر معرفی کند.
وی با اشاره به استقبال مردم از جشنواره بیست و چهارم ادامه داد: در این دوره استقبال مردم بسیار خوب بود چرا که قبل از شروع همه بلیت‌ها را پیش خرید کرده بودند.
ایمانی‌خوشخو بیان داشت: اگر موسیقی در ظرفیت بالای خود قرار گیرد می‌تواند همسو با جریانات مذهبی، دینی، اجتماعی و هنری پیش رود.
وی به اجرای قطعه انرژی هسته‌ای توسط ارکستر ملی اشاره کرد و گفت: این قطعه نشان می‌دهد موسیقیدانان با مردم همراه هستند و این قشر هنری همپای مردم به مسایل مختلف در جامعه می‌پردازند. البته این مسایل نشان می‌دهد که فاصله‌ای بین هنرمندان و مردم وجود ندارد و هنرمندان در کنار مردم ایستاده‌اند.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور موسیقی پاپ در جشنواره گفت: موسیقی پاپ، موسیقی رها شده‌ای بود که به سختی می‌شد برای آن برنامه‌ریزی کرد اما با همکاری وزیر ارشاد برای این شاخه از موسیقی که خیل عظیم جوانان را به سوی خود می‌کشاند برنامه ریزی شد و توانستیم این موسیقی را سامان دهیم.
وی در خاتمه در خصوص اجراهای تالار بزرگ کشور بیان داشت: این تالار شب‌های آرام و خوبی را پشت سر می‌گذارد و نشان می‌دهد که برای کارهای سخت اگر عزم جدی باشد موفق خواهد بود.
ایمانی‌خوشخو معاون هنری وزیر ارشاد با گذشت 4 روز از جشنواره موسیقی فجر در بیشتر برنامه‌های این دوره شرکت کرده است.


دسته ها : اخبار موسیقی
دوشنبه بیست و پنجم 9 1387
X